درباره اقامتگاه
اجاره ویلای خانه مسافر یاس (چهارمحال، سامان)
این اقامتگاه به صورت
ویلا با حیاط مشترک بوده و در استان
چهارمحال بختیاری ، شهرستان
سامان ، و در یک منطقه
روستایی قرار گرفته است.
مساحت ملک مورد اجاره حدود
120 متر میباشد و کل زمین آن نیز
200 متر مربع وسعت دارد.
ویلای خانه مسافر یاس (چهارمحال، سامان) در مجموع دارای
2 اتاق
، 2 عدد تخت دو نفره
، 2 دست رختخواب سنتی میباشد.
از جاذبه ها و مناطق گردشگری نزدیک به این اقامتگاه میتوان به
رودخانه، دشت و چمنزار اشاره کرد.
قیمت پایه اجاره برای روزهای شنبه تا سه شنبه، هر شب
1,650,000 تومان، و برای روزهای چهارشنبه تا جمعه نیز در تقویم این اقامتگاه قابل مشاهده است. (قیمت اجاره
در تعطیلات خاص ممکن است تغییر کند)
قیمت درج شده برای ظرفیت استاندارد (تا 15 نفر) میباشد. برای نفرات بیش از ظرفیت استاندارد، به ازای هر نفر شبی 110,000 تومان اضافه میگردد. این اقامتگاه حداکثر 20 نفر ظرفیت دارد.
میزبان این اقامتگاه
(اعظم)
به محض ورود از شما استقبال کرده و بعد از معرفی کلیه امکانات اقامتگاه، آن را در اختیار شما
قرار میدهد.
توضیحات تکمیلی میزبان:
ساختمان دارای 3 طبقه میباشد. این واحد طبقه دوم است. با حیاط مشترک. این واحد دارای 27 پله میباشد و آسانسور ندارد. فاصله تا سوپرمارکت 2 کیلومتر فاصله تا مرکزشهر 5 کیلومتر
مشخصات اقامتگاه
- دربست
- دوربین مداربسته
- رودخانه
- دشت و چمنزار
امکانات اقامتگاه


















قیمت روزانه و تقویم
ابتدا تاریخ رفت، و سپس تاریخ برگشت را انتخاب کنید.
قوانین و مقررات
ورود از ساعت 14 و خروج تا ساعت 12 می باشد.
کارت ملی برای تحویل اقامتگاه الزامی است.
ورود حیوان خانگی به اقامتگاه ممنوع است.
برگزاری جشن در اقامتگاه ممنوع است.
به افراد مجرد اجاره داده نمیشود.
همراه داشتن مدارک محرمیت زوجین الزامی است.
امتیازات و نظرات
امتیاز اقامتگاه: 3 (2 نظر)
اگر دوباره قصد سفر به این منطقه رو داشته باشم بازم اینجا رو اجاره میکنم.
موقعیت اقامتگاه
رزرو آنلاین
ثبت درخواست رزرو رایگان است




سوالات متداول درباره ویلای خانه مسافر یاس (چهارمحال، سامان)
-
مراحل اجاره و رزرو این ویلا چگونه است؟
-
بر روی دکمه "مشاهده قیمت و رزرو" بزنید تا تقویم نمایش داده شود. سپس تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را مشخص کنید و دکمه "ثبت درخواست رزرو" را بزنید. بعد از وارد کردن شماره موبایل و کد تایید، درخواست رزرو شما ثبت میشود. درخواست های رزرو در عرض چند دقیقه بررسی میشوند و تایید آن از طریق پیامک به شما اعلام میشود. سپس میتوانید هزینه را از طریق درگاه بانکی پرداخت کرده و رزرو خود را قطعی کنید. بعد از قطعی شدن رزرو میتوانید مستقیما با میزبان خود تماس گرفته و هماهنگی نهایی را برای تحویل اقامتگاه انجام دهید.
-
-
چه ضمانتی برای اجاره این ویلا از طریق سایت شما وجود دارد؟
-
هزینه ای که شما پرداخت میکنید، به صورت امانت نزد سایت باقی میماند. بعد از تحویل اقامتگاه، این مبلغ با میزبان تسویه حساب میگردد. آنیجا کلیه مجوزهای لازم برای اجاره آنلاین اقامتگاه را دارد که در پایین صفحه قابل مشاهده هستند. همه اقامتگاه ها توسط سایت بررسی و تایید شده اند. با این حال اگر مشکلی وجود داشته باشد، میتوانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا به سرعت پیگیری شود.
-
سوال دیگری دارید؟
از این بخش مطرح کنید: سوال از پشتیبانی
سلام. از بابت مدیریت نرم افزاری وبسایت عملکرد شما مناسب هست، ولی از بابت کنترل موارد تاثیر گذار در ذهن مشتری که شامل محیط مناسب برای برخورداری از محیطی در خور شأن مسافر و توریست به هیچ عنوان عملکرد مناسب ندارید.
نظافت بد هست، شیشه های واحد مسکونی فوق العاده کثیف، آینه در محیط اسکان غیر از سرویس بهداشتی موجود نیست.
دمپایی در داخل واحد نبود، دمپایی دستشویی در حد اهانت به چشم میخورد.
بند رخت آویز برای پهن کردن لباس های شسته شده وجود نداشت.
ملحفه و رو بالشی ها بقدر فوق العاده کثیف بود حتما برای چهار با پنج مشتری تعویض نشده بود که حتما موجب گسترش بیماری میشه. قالی و فرش در حد یک نماز خانه بین راهی هم نبود.
به نظرم برای بهبود عملکرد و جلب رضایت مشتری برای ادامه خرید از وبسایت بایستی ضمن مراجعه و دیدن موارد از نزدیک، باید کنترل بیشتر در نظافت و انعکاس مستقیم و صادقانه کیفیت واحد اجاره به مشتری داشته باشید تا انتخاب مشتری بر اساس نیاز و انتظار مورد نظر خودش انجام بشود. درجه بندی و رتبه دهی شما بهترین راهکار برای بهبود عملکرد موجر هست. امیدوارم ترتیب اثری بدهید.
ممنون از نظر و انتقاد شما. حتما پیگیری میشه.
واحدهای اقامتی در بدو شروع همکاری با سایت مورد بررسی کارشناس قرار میگیرند. با توجه به تعداد بالای اقامتگاه ها، امکان سرکشی مداوم از طرف سایت وجود ندارد، و نظرات مهمانان مشخص میکند که واحد اقامتی همچنان شرایط مطلوب را دارد یا خیر.
در این مورد، ای کاش میهمان محترم در بدو ورود از مشکلات موجود تصویر برداری کرده و به سایت اطلاع میدادند. در این شرایط و در صورت احراز شرایط نامطلوب اقامتگاه، یا مکان دیگری در اختیار مهمان قرار میگرفت، و یا کل مبلغ برگشت داده میشد.
در نهایت، از اینکه تجربه ناخوشایندی از این رزرو داشتید متاسفیم. موضوع به اطلاع میزبان رسیده و در حال پیگیری است.