اجاره ویلا و سوئیت در منطقه خورگام (5 مورد)
منزل دو خواب (بره سر)
گیلان , بره سر , خورگام
خانه، کوهستانی، ارزان
90 متر، 2 خواب، تا 15 مهمان
ویلان نشین (بره سر)
گیلان , بره سر , خورگام
ویلا، شهری، ارزان
70 متر، 1 خواب، تا 8 مهمان

سوئیت 35 متری (بره سر)
گیلان , بره سر , خورگام
سوئیت، شهری، ارزان
35 متر، 0 خواب، تا 6 مهمان

خانه مسافر، واحد دوخواب همکف (گیلان، بره سر)
گیلان , بره سر , خورگام
خانه، شهری
135 متر، 2 خواب، تا 12 مهمان

ویلای یکخوابه محسن (گیلان، بره سر)
گیلان , بره سر , خورگام
ویلا، کوهستانی، ارزان
80 متر، 1 خواب، تا 6 مهمان

سوالات متداول درباره اجاره ویلا و سوئیت در منطقه خورگام
-
قیمت اجاره ویلا و سوئیت در منطقه خورگام چقدر است؟
-
هزینه اجاره ویلا و سوئیت در منطقه خورگام در ایام مختلف سال فرق می کند. در حال حاضر (تیر ۱۴۰۴) قیمت ها از حداقل 1 میلیون و 100 هزار تومان تا حداکثر 1 میلیون و 980 هزار تومان برای هر شب هستند. ضمنا هزینه رزرو در ایام تعطیل بالاتر است. با انتخاب تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات، قیمت دقیق نمایش داده می شود.
-
-
برای رزرو از طریق سایت باید چیکار کنم؟
-
امکان اجاره ویلا و سوئیت در منطقه خورگام از همین صفحه وجود دارد. بعد از انتخاب واحد مورد نظر خود، وارد صفحه آن شوید. سپس دکمه رزرو را بزنید و تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات، و شماره موبایل خود را وارد کنید تا درخواست رزرو شما ثبت شود. درخواست های رزرو در عرض چند دقیقه بررسی می شوند و تایید آن از طریق پیامک به شما اعلام می شود. سپس می توانید هزینه را پرداخت کرده و رزرو خود را قطعی کنید. بعد از قطعی شدن رزرو می توانید مستقیما با میزبان خود تماس گرفته و هماهنگی نهایی را برای تحویل اقامتگاه انجام دهید.
-
-
چه ضمانتی برای این روش رزرو وجود دارد؟
-
مبلغی که به عنوان هزینه رزرو پرداخت می کنید، به صورت امانت نزد سایت باقی می ماند. بعد از تحویل اقامتگاه، این مبلغ با میزبان تسویه می گردد. همه اقامتگاه ها توسط سایت بررسی و تایید شده اند. با این حال اگر مشکلی وجود داشته باشد، می توانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا به سرعت پیگیری شود.
-
-
اگر از طریق سایت آنیجا اقدام به اجاره ویلا و سوئیت در منطقه خورگام کنم، آیا مطابق امکانات و عکس ها تحویل من میشود؟
-
بله. واحدهای اقامتی در آنیجا به صورت منظم با نظرسنجی از مهمانان مورد بررسی قرار میگیرند. با این حال، از مهمان درخواست میشود تا موقع ورود به اقامتگاه و قبل از تحویل کارت ملی، شرایط و امکانات را در حضور میزبان بررسی کرده، و هرگونه مغایرت را بلافاصله به پشتیبانی اطلاع دهد.
-
سوال دیگری دارید؟
از این بخش مطرح کنید: سوال از پشتیبانی