اجاره ویلا ساحلی (نزدیک دریا) در آستارا (4 مورد)
ویلای ساحلی گلدوست ۱ (آستارا)
گیلان , آستارا , باغ پرندگان
ویلا، ساحلی (نزدیک دریا)
125 متر، 2 خواب، تا 7 مهمان

ویلا باغ مثبت یک ساحلی (آستارا، لوندویل)
گیلان , آستارا , لوندویل
ویلا، ساحلی (نزدیک دریا)
90 متر، 1 خواب، تا 6 مهمان

ویلای ساحلی گلدوست ۲ (آستارا)
گیلان , آستارا , باغ پرندگان
ویلا، ساحلی (نزدیک دریا)
125 متر، 2 خواب، تا 7 مهمان

ویلا لب دریا ساحلی مهیار، واحد همکف (آستارا)
گیلان , آستارا , باغ پرندگان
ویلا، ساحلی (نزدیک دریا)، لوکس
100 متر، 2 خواب، تا 8 مهمان

سوالات متداول درباره اجاره ویلا ساحلی (نزدیک دریا) در آستارا
-
قیمت اجاره ویلا ساحلی (نزدیک دریا) در آستارا چقدر است؟
-
هزینه اجاره ویلا ساحلی (نزدیک دریا) در آستارا در ایام مختلف سال فرق می کند. در حال حاضر (تیر ۱۴۰۴) قیمت ها از حداقل 2 میلیون و 200 هزار تومان تا حداکثر 4 میلیون و 840 هزار تومان برای هر شب هستند. ضمنا هزینه رزرو در ایام تعطیل بالاتر است. با انتخاب تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات، قیمت دقیق نمایش داده می شود.
-
-
برای رزرو از طریق سایت باید چیکار کنم؟
-
امکان اجاره ویلا ساحلی (نزدیک دریا) در آستارا از همین صفحه وجود دارد. بعد از انتخاب واحد مورد نظر خود، وارد صفحه آن شوید. سپس دکمه رزرو را بزنید و تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات، و شماره موبایل خود را وارد کنید تا درخواست رزرو شما ثبت شود. درخواست های رزرو در عرض چند دقیقه بررسی می شوند و تایید آن از طریق پیامک به شما اعلام می شود. سپس می توانید هزینه را پرداخت کرده و رزرو خود را قطعی کنید. بعد از قطعی شدن رزرو می توانید مستقیما با میزبان خود تماس گرفته و هماهنگی نهایی را برای تحویل اقامتگاه انجام دهید.
-
-
چه ضمانتی برای این روش رزرو وجود دارد؟
-
مبلغی که به عنوان هزینه رزرو پرداخت می کنید، به صورت امانت نزد سایت باقی می ماند. بعد از تحویل اقامتگاه، این مبلغ با میزبان تسویه می گردد. همه اقامتگاه ها توسط سایت بررسی و تایید شده اند. با این حال اگر مشکلی وجود داشته باشد، می توانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا به سرعت پیگیری شود.
-
-
اگر از طریق سایت آنیجا اقدام به اجاره ویلا ساحلی (نزدیک دریا) در آستارا کنم، آیا مطابق امکانات و عکس ها تحویل من میشود؟
-
بله. واحدهای اقامتی در آنیجا به صورت منظم با نظرسنجی از مهمانان مورد بررسی قرار میگیرند. با این حال، از مهمان درخواست میشود تا موقع ورود به اقامتگاه و قبل از تحویل کارت ملی، شرایط و امکانات را در حضور میزبان بررسی کرده، و هرگونه مغایرت را بلافاصله به پشتیبانی اطلاع دهد.
-
سوال دیگری دارید؟
از این بخش مطرح کنید: سوال از پشتیبانی